مقاله

صفر تا صد چسب آلان ALANFIX

صفر تا صد چسب آلان 

چسب آلان چیست ؟ از کجا آمده و با چه هدفی تشکیل شده است ؟ وسوالاتی از این قبیل که در این مبحث بعد از معرفی چسب و مروری برتاریخچه پیدایش چسب به معرفی صفر تا صد چسب آلان خواهیم پرداخت .با ما همراه باشید .

چسب و انواع آن

به هر ماده چسبناک که دو شی یا دو سطح را به هم متصل نماید چسب گفته می شود . براساس ضروت و نیازهای جامعه در طول زمان انواع چسب تولید گشته و به بازار ارائه شده است .امروزه استفاده از چسب در بسیاری از صنایع مختلف برای سهولت برقراری اتصال، استفاده ای  فراوانی دارد در زیر به بعضی از کاربردهای چسب در زمینه های گوناگون اشاره می گردد .

با توجه به انواع مختلفی ازچسب که ازترکیبات مواداولیه‌ متفاوتی تولید می شود، به تنوع کاربرد چسب در صنعت چوب می توان اشاره نمود .

در ادامه‌ی پیشرفت و گسترش روزافزون فناوری، علم،چسب مخصوص صنعت سرامیک،را نیز تولید و عرضه نمود .

با بالا بردن قدرت چسبندگی ترکیبات پلیمری آلی، کاربرد چسب در صنعت ساختمان هم به وجو آمد تا ضمن سهولت در اجرای کار، سرعت انجام امور نیز پیشرفت نماید .

اهمیت انتخاب چسب

میزان استفاده از چسب به مرور زمان چنان گسترش پیدا نموده که سبب تولید انواع چسب با کاربردهای متفاوتگشته است . گسترش دامنه کاربرد چسب در صنایع مختلف نشان از اهمیت کاربرد چسب برای برقراری پیوند بین دو جسم است. انواع مختلف چسب در صنایع گوناگونی مانند صنعت ساختمان، صنعت سرامیک، صنایع چوب، خودروسازی، صنایع تولید وسایل خانگی و … با کاربردهای متفاوتی در بازار موجود هستند .

READ  آیا می دانیدچسب سنگ آنتیک چیست ؟

صفر تا صد چسب الان

تنوع و برندهای چسب موجود در بازار اغلب مشتریان را سردرگم می سازد و آنها را با مشکل انتخاب مواجه می سازد آنچه که مسلم است انتخاب نادرست چسب پروژه آنها را دچار مشکل ساخته وباعث از بین رفتن سرمایه آنها می گردد لذا بازرگانی چسب آالان در راستای خدمت و توسعه فرهنگ خرید و فروش اینترنتی و همچنین دسترسی آسان مشتریان و تولید کنندگان به بازارهای داخلی و خارجی وارد عرصه بازاریابی شبکه ای شده است .

چسب الان افتخار دارد تا با معرفی بهترین برندهای داخلی و خارجی چسب و همچنین تولید انواع چسب قدمی در راستای توسعه و ارائه خدمات به مشتریان عزیزبردارد .و با ارائه و تولید انواع چسب به بازار توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید .در ادامه بحث به انواع چسب الان می پردازیم .

انواع چسب آلان

چسب یک دو سه آلان فیکس

چسب یک دو سه آلان فیکس با قدرت چسبندگی بالا قابل رقابت با برندهای موجود در بازارمی باشد

چسبی با کیفیتی برتر از برندهای مطرح موجود در بازار , نی خور ,مایع انگلیسی و بدون هیچ رد زردی یا سفیدک در زمان کار با قدرت چسبندگی بالا در کمتر از 30 ثانیه

انواع کاربرد چسب یک دوسه

www.alanglue.com

چسب یک دو سه به شرح زیر است .

  • در مصارف خانگی،پزشکی،صنعتی،ساختمانی و…
  • اتصال و تعمیرسطوح ازجنس ام دی اف نئوپان،سنگ،سرامیک،پلاستیک،مدارها،روکش ها و…
  • جهت سنگ کاری ساختمان،چسباندن و عایق کردن لوله ها،در ماکت سازی و بسته بندی و …

نکات ایمنی هنگام مصرف چسب یک دو سه

در زمان کار با این نوع چسب،حتما توجه داشته باشید که فضای مورد نظر از تهویه مناسب برخوردار باشد.از آن جایی که چسب ۳-۲-۱ اشتعال زا بوده،آن را در کنار مواد آتش زا بکار نبرده و نگزارید .

READ  گلدان پلاستیکی

چسب سیلیکون ماستیک آلان فیکس

در مقابل دمای هوای بسیار گرم، سرمای زیاد و یخ‌بندان مقاوم بوده و قابلیت انعطاف‌پذیری خود را حفظ می‌کند.

بسیار جالب است که بدانید این محصول قابلیت رنگ کردن دارد و می‌توان از انواع رنگ‌ها با حلال آب یا تینر برای رنگ‌آمیزی آن استفاده کرد.

ماستیک ها با توجه به نوعشان کاربرد متفاوتی دارند.

اجرای برخی گونه‌های این محصول به‌صورت سرد و گرم می‌باشد.

شرکت بازرگانی الان

چسب گرانول آلان فیکس

گرانول از مجموعه ای ازچسب ها می باشد که دارای خاصیت چسپندگی بسیار قوی بوده و قابلیت استفاده در ظریف کاری دستگاه های لبه چسبان را دارند . این نوع ازچسبها بیشتربرای اتصال لبه کارهای چوبی، PVC، و … به تولیدات ام دی اف ،نئوپان و  مبلها کاربرد دارند

یکی از بهترین محصولات بازار در زمینه تولید چسب گرانول آلان فیکس ۵۰۰۰  مربوط به شرکت بازرگانی الان  است. این محصول دارای نقطه ذوب ۲۶۰الی ۲۷۰ درجه می باشد و بعد ازاستفاده دارای استجکام فراوانی جهت اتصال است

چسب گرانول آلان فیکس ۵۰۰۰ مخصوص دستگاههای تمام اتوماتیک لبه چسبان میباشد.استفاده از آن بسیار ساده بوده و همگام می توانند به راحت ترین شیوه آن را به کار برد.

چسب کاشی آلان فیکس

چسب کاشی آلان فیکس alanfix4000 ازخواص و مرایایی زیادی برخوردار می باشد ازجمله :

  • استحکام و مقاومت و چسبندگی بسیار عالی
  • کاربرد آسان و قابلیت سرعت بالا در اجرا
  •  خاصیت افزایش ضریب آب بند شدن ملات کاشیکاری
  • عدم ایجاد آلودگی و گرد و غبار در اثر ترکیب مصالح جهت ساخت ملات کاشیکاری در فضای داخلی ساختمان
  • کاهش وزن سازه ، با توجه به کاهش ضخامت محصولات کاشیکاری
  • انعطاف پذیری مناسب در مقابل لرزشها و حرکتهای محدود ساختمان
  • چسبندگی عالی به سطح کاشی های قدیم
  • انعاف پدیری و قابلت ارتجاعی
  • گارانتی 5 ساله
چسب کاشی خمیری، آلان فیکس، ترکیبی از پلیمرهای اصلاح شده ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه سنگدانه ها ، سود مندمی باشد که به صورت ﻻﻳﻪ ﻫﺎي ﻧﺎزك و ﻳـﺎ متوسط ﺑـﺮاي ﻧـﺼﺐ ﺳـﺮاﻣﻴﻚ، ﺳـﻨﮓ و آﺟـﺮاستفاده می گردد. این محصول تک جزئی به دلیل وجود تغلیظ کننده های مناسب و مواد آنتی باکتریال ، محصول ، از قوام مناسب و  پایداری مناسب برخوردارمی باشد .
قابل ذکر است که گروه بازرگانی چسب آلان تولیدکننده و پخش کننده انواع چسب های ساختمانی چسب های صنعتی چسب های عمومی و ملزومات شیشه دوجداره می باشد .
چسب کاشی

شرکت چسب آلان

با توجه به نیاز روز افزون مردم به خدمات نوین و همچنین دسترسی آحاد جامعه به اینترنت و لزوم گسترش فرهنگ خرید و فروش اینترنتی، شرکت آلان را بر آن داشت که در این زمینه ورود کرده تا بتواند با اتکا به دانش و باور قلبی به این صنعت و همچنین استفاده از همکاران متخصص در این زمینه و صداقت کاری ،سهم کوچکی از این بازار را در اختیار بگیرد
این مجموعه با سابقه ربع قرن در امور تجارت واردات،صادرات وبرندینگ افتخار دارد که بتواند در خدمت همه مشتریان و تولیدکنندگان عزیز بوده و خدمتی به اشاعه فرهنگ و صنعت این مرز و بوم کرده باشد. لذا در صورت نیاز هرگونه خرید یا مشاوره رایگان با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید .

READ  مزیت های کاربردانواع چسب

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *